2015. november 14., szombat



 Szeifert Géza

Mondták, hogy írjunk valamit hát lássuk, össze szedek pár gondolatot.
16 fiatal és 2 tanárnő egymást nem ismerve egy 4 hetes nem kis kalandba veti bele magát mondhatni. Igen volt aki félt, volt aki spontán volt, volt aki semmitől se. Már itt láttam ez egy színes csapat lesz. Az itt eltöltöt 4 hét kiváló alkalom volt egymás megismerésére és sikeresen össze kovácsolodott ez a csapat. Új barátokra tettem szert, minden flottul ment, együtt lélegeztünk, éltünk. A munkahelyen egy nagyon jó csapat része lehettem, ahol befogadtak, szerettek és sokat nevettünk. Szerencsére a kommunikácóval nem volt gond, megoldottunk mindent. Más légkör, viszont a poénok, a nevetés jelen van. A légkör kiváló volt. Összeségében is rengeteg élménnyel lettem gazdagabb. Látni ahogy a csapat a Joci és az én főztöm jó szájízzel eszi, az esti séták, a strandolások, a filmnézések, a hülyülés, sztorizás, az időnkénti lelkis este. Ezeket igenis meg kellett élni és igenis itt kellett lenni, nem is tudom ezt megfogalmazni, hisz ha az ember nem ebben a légkörben van akkor talán nem is vicces. Itt mindig a spontán dolgok és a légkör hozta a hangulatot, ami rossz sosem volt. Örömmel zárom ezt a 4 hetet sok új baráttal. Köszönök mindent.
J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése