2015. október 25., vasárnap

Szombat reggel vonattal Cadizba kirándultunk. Megnéztük a Cadizi katedrálist, felmásztunk a toronyba, ahonnan végig beláttuk az óváros épületeit és zegzugos utcáit. A főtéren képeslapot vettünk, és láttuk az Ayuntamento (városháza) épületét. Megnéztük a Puertas de Tierra városkaput, a városfalból ma még megmaradt részt, lementünk a strandra, ahol egy kicsit megmártóztunk az óceánban. Ebben az időben inkább csak szörfözők járnak ide, kihasználva az erős hullámzást. A strandolás után kimentünk egy óceánba benyúló földnyelvre, ahol a San Sebastian Castelle-t néztük meg. Ez egy erőd volt, amit igen sok támadás ért a múltban. Ezután a Santa Catherina kastély következett, majd egy botanikus kert, ahol a fiatal lelkűek hintáztak a játszótéren. Meglehetősen elfáradtunk a sok látnivalótól és sétálástól, ezért vasárnap délelőtt pihentünk, bundás kenyeret sütöttünk, rizsfelfújtat vanília öntettel készítettünk reggelire, majd nekiláttunk az ebéd megfőzésének, ami marhapörkölt volt nokedlival. Ebéd után vonatra szálltunk, és elmentünk a Santa Maria Playa-ra, ahol még tudtunk egy kicsit strandolni. Rengeteg kagyló volt a homokban, ezekből gyűjtöttünk. Este viszonylag gyorsan elpihent mindenki, hiszen hétfőn újra kezdődik a munka.